Iklan Paling TOP

03 July 2015

: PINJAMAN SEGERA SEMPENA AIDILFITRI

Tajuk Iklan*:PINJAMAN SEGERA SEMPENA AIDILFITRI
Web Site:www.pinjamantunai.com
Name*:Nurrabiatul
Email*:rabiatul542@yahoo.com
Foto Upload(2M max):
Isi Iklan Anda*:Serikan sambutan Aidil fitri anda dengan penuh keceriaan dan senyuman bersama keluarga yang tercinta..sempena aidilfitri yang mulia ini, izinkan saya menbantu anda menyerikan sambutan aidilfitri dimana saya menyediakan pinjaman peribadi segera, diluluskan segera dengan kadar faedah yang rendah.. Hubungi saya segera ditalian mudah alih
016-3386706 atau email saya
rabiatul542@yahoo.com
Nama Syarikat: Top Pioneer Capital Sdn.Bhd
Alamat : No. 60B, Jalan Wawasan Ampang 2/3, Bandar Baru Ampang,68100 Selangor.
Selamat menjalani Ibadah Puasa dan Selamat Menyambut Aidilfitri dari saya.


Follow @emfteam on Twitter | Facebook
Powered by EmailMeForm



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...